
W czasie szczytu dotyczącego współpracy gospodarczej regionu Azji i Pacyfiku, który miał miejsce w Japonii, producent bielizny Triumph wprowadził nowy wynalazek, który, według oficjalnych deklaracji, na celu ma rozwój turystyki w Japonii.
Biustonosz mówiący „Witamy w Japonii!” to zupełnie nowy i bardzo intrygujący produkt, który inspirowany był jednym z przewodników. Ten prowokujący stanik jest niebiesko-biały i potrafi „mówić” w trzech językach, tak by móc docierać do jak największej grupy turystów mówiących po angielsku, chińsku lub koreańsku.
Oznaczone słowami: “Yokoso!” trzy złote przyciski umieszczone są w środkowej części stanika. Po naciśnięciu, powitanie wygłaszane jest w każdym z trzech języków. Triumph, inspirowany fotoprzewodnikami w biustonoszu, w specjalnej tulei z tworzywa sztucznego umieścił także zdjęcia, które umieszczone są tuż pod miseczkami.

Przedstawiają one niektóre charakterystyczne punkty, takie jak: Mt. Fuji, brama wjazdowa w Abakusa i Świątynia Akihabara. Każde z nich zawiera również specjalny kod kreskowy kierujący do bardziej szczegółowych informacji na temat każdego miejsca. Top posiada specjalną kieszeń na flagi i przewodniki, a do kompletu można także dobrać uroczą mini-spódnicę, która przedstawia mapę Japonii. Ponadto, sam biustonosz zawiera kilka symboli turystycznych, które znajdują się także na mapie i spódnicy.
Niestety ten nowy biustonosz nie jest na sprzedaż. Został on stworzony wyłącznie w celach promocyjnych i Japończycy głęboko wierzą, że pomysł ten okaże się sukcesem.
Źródło: www.tourism-review.pl
Sprawdź tanie wczasy lub wycieczkę last minute w naszym serwisie www.ogloszeniaturystyka.pl lub napisz do nas lub wyślij e-maila a znajdziemy dla Ciebie podróż życia.
TravelHoliday.pl