TravelHoliday.pl

Witamy, Gościu
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Kara dla Itaki

Odp: Kara dla Itaki 13-07-2011 21:49 #7

ja słyszałam o sytuacji w z Itaką, że zostawiła na pastwę lotu ludzi na lotnisku w Poznaniu i Wrocławiu. Ludźmi zaopiekowali się pracownicy lotniska. Ponoć samolot się zepsuł. Wszystko ma prawo się psuć, ale chyba odbierać telefony i udzielać pomocy także powinni pracownicy biura Itaka. Okazało się, że nie odbierali telefonów i nie pomogli ludziom czekającym na drugi samolot. Z tej firmy robi się moloch. Ja tam wole mniejsze biura, bo jak się pojedzie do hotelu to rezydent nie ma pod sobą 20 hoteli tylko 5 i ma czas dla ludzi.
  • olanka

Odp: Kara dla Itaki 14-07-2011 16:19 #8

Bylem z rodzina w Hurghadzie.Pobyt lacznie z Wigilia organizowala ITAKA.To okazalo sie totalnym nieporozumieniem.Rezydentka byla zupelnie bez inicjatywy.Drugi z naszych opiekunow handlowal z miejscowymi wodka...Nas namawial do kupowania na swoje konto alkoholu w sklepach dla cudzoziemcow....Impreza Wigilia to byl zupelny koszmar.Podle zarcie,nedznawy program ....Wyjazd do Kairu zalatwilismy sobie sami....Zagubiono czesc naszych bagazy tak ze syn paradowal przez tydzien w moich ubraniach a rezydentka bezskutecznie szukala walizek...I jeszcze biuro niewiadomo z jhakiej przyuczyny skrocilo nam pobyt o jeden dzien...Z tym biurem napewno nigdzie sie nie udam....Markowski
  • Kryspin

Odp: Kara dla Itaki 29-07-2011 23:36 #9

tak się składa, że w tym roku Itaka mi zmieniła hotel na inny. Zależało mi na umiejscowieniu, więc na lotnisku w Grecji oznajmiłam iż nie chce tej oferty i chce wracać do Polski. Rezydent mnie zastraszył, że albo jadę do hotelu, albo zostaję na lotnisku przez 7 dni. Zgroza. Oczywiście zostałam, ale sprawa jest w sądzie.Tak oto Itaka załatwia sprawy z klientami po prostu je zastrasza.
  • małgośka

Odp: Kara dla Itaki 08-08-2011 20:12 #10

Itaka to duże biuro, najwięcej wysyła klientów to i chce wycisnąć jak najwięcej kasy. Proste jak cep.
  • Duśka

Odp: Kara dla Itaki 03-07-2012 23:33 #11

A ja sądzę, że w najbliższym czasie to i to biuro upadnie. Sprzedają po tak niskiej kwocie wycieczki, że ciekawe z czego się utrzymują. Przecież też muszą na tym zarobić. Mają salony firmowe i masę pracowników. Nie zdziwię się jak po sezonie i tutaj wybuchnie bomba. Pożyjemy zobaczymy ja tam u nich nie kupuję. Wycieczki nie da się kupić za 800zł w All i oczekiwać wysokiego standardu i nie wiadomo czego jeszcze. Wszystko ma swoją cenę.
  • amelka
  • Strona:
  • 1
  • 2
Share to Facebook Share to Twitter Share to Linkedin Share to Myspace 

Reklama

Newsletter

Ten moduł wymaga komponentu Communicator
Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych w serwisie TravelHoliday.pl
TravelHoliday.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści przesłane do portalu w celu publikacji w serwisie.
Informujemy, że stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Szczegóły dotyczące prowadzonej polityki wykorzystywania plików cookies znajdują się w naszej Polityce Prywatności.