TravelHoliday.pl

Strona główna Informacje turystyczne Poradnik turysty W hotelu

Pobyt w hotelu

1. Klimatyzacja w hotelu

W większości hoteli klimatyzacja jest sterowana centralnie i działa w określonych godzinach, ustalonych przez właściciela hotelu. Czas działania klimatyzacji uzależniony jest od warunków atmosferycznych, sezonu i wewnętrznych ustaleń hotelu.
W niektórych hotelach na początku i pod koniec sezonu klimatyzacja może zostać wyłączona lub jej działanie znacznie ograniczone.
W niektórych hotelach klimatyzacja jest dodatkowo płatna. Informacje na ten temat zawarte są w opisie hotelu.

2. Sejf

Niezależnie od miejsca pobytu radzimy trzymać pieniądze, cenne przedmioty i dokumenty w sejfie. Jeśli pokój hotelowy nie jest wyposażony w sejf, można skorzystać z sejfu w recepcji.
Prosimy pamiętać, że hotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty utracone na jego terenie. Sejfy w hotelach są zazwyczaj dodatkowo płatne.

3. Depozyty

W niektórych hotelach będą Państwo proszeni o pozostawienie depozytu w recepcji za np.: ręcznik plażowy, pilot do telewizora, bądź pilota do klimatyzacji. Wysokość depozytu jest zróżnicowana; od 10 do 50 $.

3. Hałas

W miejscowościach turystycznych życie towarzyskie trwa do późnych godzin nocnych. Należy się więc liczyć z niedogodnościami związanymi z głośną i ożywiona atmosferą, jaka może panować w okolicy hotelu.

4. Napiwki

Napiwki w Turcji czy to w Egipcie to tradycja. Wysokość napiwku zależy od Państwa uznania oraz jakości usługi. Zwykle napiwek dla kelnera wynosi 5-10% rachunku, 1-2 $ dla boya hotelowego, który pomoże Państwu przenieść bagaże do pokoju, 2 $ dla pokojówki hotelowej i kierowcy.

5. Owady

W celu zapewnienia jak największego komfortu gościom hotelowym stosowane jest tak zwane odkomarzanie, niemniej jednak zaleca się zabranie ze sobą środków przeciw komarom. W pokojach hotelowych zabrania się trzymania jakichkolwiek produktów spożywczych (sprzyja to pojawianiu się mrówek itp.).

6. Budzenie

W recepcji hotelowej można zamówić budzenie podając numeru pokoju i godzinę budzenia. Najlepiej, dla pewności ponownie sprawdzić podane dane.

7. Bezpieczeństwo

Aby zapewnić Państwu udany wyjazd i bezpieczny wypoczynek prosimy o zapoznanie się z poniższymi radami naszego biura:
- Należy zwrócić szczególną uwagę na dzieci, przede wszystkim w windzie, na schodach, balkonie, basenie i wokół niego.
- Należy zachować środki ostrożności korzystając z urządzeń elektrycznych i gazowych. Zauważone usterki należy natychmiast zgłosić w recepcji.
- Korzystając z kąpielisk morskich i basenów hotelowych należy stosować się do rad i zaleceń miejscowego personelu.
- Należy zwrócić uwagę na głębokość wody, prądy wodne, przypływy i odpływy.
- Należy korzystać z naszych praktycznych rad odnośnie wyżywienia, wody i aktywnego wypoczynku.
Wakacje last minute i tanie wakacje
Share to Facebook Share to Twitter Share to Linkedin Share to Myspace 

Reklama

Newsletter

Chcesz być informowany o nowościach na stronie?



Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych w serwisie TravelHoliday.pl
TravelHoliday.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści przesłane do portalu w celu publikacji w serwisie.
Informujemy, że stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Szczegóły dotyczące prowadzonej polityki wykorzystywania plików cookies znajdują się w naszej Polityce Prywatności.