TravelHoliday.pl

Witamy, Gościu
Wycieczki do Włoch, Chorwacji, Bułgarii, Grecji, Hiszpanii, Portugalii, Austrii i pozostałych państw europejskich, a także wyjazdy do Egiptu, Tunezji, Turcji, Maroka i krajów sąsiadujących z Europą
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: gdzie we wrzesniu

gdzie we wrzesniu 14-07-2010 16:36 #1

Witam,
Gdzie we wrzesniu mozna wypoczac?
Odpowiada mi klimat Egiptu jednak bylem tam juz 3razy...
Do wydania mam 5000zl na dwie osoby.
Chcialibysmy ogolnie poodpoczywac - wylegiwac sie na plazy, poplywac w cieplym morzu, wieczorem pobawic w klubach, na dyskotekach... mozliwe, ze takze udac sie na jakas wycieczke fakultatywna :)
Chcielibysmy bardzo aby to byla rowniez oferta all inclusive.

Prosze abyscie polecili mi jakies miejsca, hotele :)

z gory serdecznie dziekuje :)
  • Dawid

O:gdzie we wrzesniu 14-07-2010 16:37 #2

byłem we wrezśniu w Egipce z biura z sun &fun i pogoda zdecydowanie mi odpowiadała. Super była wycieczka na Saharę i świetne temperatury. Polecam Sharkh el Sheikh prawdziwe miasto dla studentów i osób pragnących sie dobrze bawic!!!!
  • Miłosz

O:gdzie we wrzesniu 14-07-2010 16:46 #3

proponuję Cypr - Ayia Napa. Ciepło, są wycieczki: np na stronę turecką, plaża ładna a jednocześnie jest gdzie wieczorem sie zabawić.Nie wiem tylko jak z kosztami bo byłam w grudniu 2007, 1 os. za 2300
  • czaarna

O:gdzie we wrzesniu 14-07-2010 16:47 #4

hej,
W takim razie jak klimat Egiptu Ci się znudził poszalej w Turcji w Alanyi, wszystkie opcje, których poszukujesz tam znajdziesz. Moze bedzie ciepło, plaże są ok, no i zabwa do bialego rana, dobre all inclusive.
  • marek

O:gdzie we wrzesniu 14-07-2010 16:50 #5

Cyklady :))
Bardzo fajnym miejscem jest Paros.
O tej porze roku jeszcze wszystko działa a już nie ma ekstremalnych tłumów. Jest nadal gorąco, plaże piękne, jest co zwiedzić i za 2,5tys da sie znaleźć przyzwoity hotel... ale nie z biurem podróży. Najlepiej wynaleźć tani lot do Aten (w tej chwili można za 800zł w obie strony).
Potem na prom w Pireusie (33 euro od osoby).
Hotel najłatwiej znaleźć na miejscu ale jak ktoś MUSI mieć rezerwację to można znaleźć coś przez internet np.
  • simon_r

O:gdzie we wrzesniu 28-07-2010 14:58 #6

Ja polecam wyspy kanaryjskie, Majorke lub Ibize, a najlepiej Cypr, Rodos albo Kretę.
  • kozik2222
  • Strona:
  • 1
  • 2
Share to Facebook Share to Twitter Share to Linkedin Share to Myspace 

Reklama

Newsletter

Chcesz być informowany o nowościach na stronie?



Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania treści zawartych w serwisie TravelHoliday.pl
TravelHoliday.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści przesłane do portalu w celu publikacji w serwisie.
Informujemy, że stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Szczegóły dotyczące prowadzonej polityki wykorzystywania plików cookies znajdują się w naszej Polityce Prywatności.